Drobečková navigace

Naše technika

Zásahové vozidlo Škoda 706 RTHP CAS 25/3500/0-M2R 

Označení ZPA: CAS 25/3500/0-M2R

Typ podvozku: Škoda 706 RTHP

Výrobce podvozku: LIAZ n.p., Jablonec nad nisou

Výrobce nástavby: Karosa n.p., Vysoké Mýto

TECHNICKÉ ÚDAJE

Délka: 7 550 mm      Šířka: 2 435      Výška: 2 870 mm
Celková hmotnost: 13 570 kg
Provozní hmotnost: 9 200 kg

Motor: Škoda 706 RT
vznětový, řadový čtyřdobý, vodou chlazený šestiválec OHV s přímým vstřikem paliva 118 kW (160 PS) při 1900 l/min

vrtání: 125 mm

zdvih: 160 mm

celkový objem válců: 11 781 ccm

převodovka: 5 stupňů vpřed, jeden vzad
přední náprava tuhá, s přiřaditelným pohonem a uzávěrkou diferenciálu
zadní náprava hnací, tuhá, s uzávěrkou diferenciálu
brzdový systém: tři na sobě nezávislé systémy
objem palivové nádrže: 175 l

spotřeba paliva : 24 litrů / 100 km

Maximální rychlost : 55 – 75 km/hod.

KABINA

-  trambusová
-  počet míst k sezení: 1+8
-  topení: 1x závislé

NÁSTAVBA

Nádrž na vodu: 3 500 l

ČERPACÍ ZAŘÍZENÍ

typ: 3408
jednostupňové, odstředivé, hřídel čerpadla je těsněna hnětací ucpávkou
jmenovitý výkon - 2 500 l/min při 8 bar a 1,5 m sací výšky
počet sacích hrdel 150 - 2 ks | počet výtlačných hrdel 75 - 4 ks
vývěva: plynová na spálené plyny, umístěna na výfukovém potrubí

Zásahové vozidlo Ford Transit DA-L1Z

Technické údaje 
Podvozek: Ford Tranzit Kombi
Počet míst: 8+1
Rozměry: d 5 531 mm š 2 474 mm v 2 536 mm L2H2
Motor: 2.0 EcoBlue
Norma: EURO 6 (s filtrem pevných částic a vstřikováním AD Blue)
Výkon motoru: 96 kW
Spotřeba paliva: 11l/100km
Převodovka: šestistupňová + 1 vzad
Hnaná kola: přední
Celková hmotnost: 3 140 kg
Rychlost: 150 km/hod
Tažné zařízení: ISO 50mm, 2 000 kg
Pneumatiky: celoročním M+S

Dopravní automobil "DA", lehké vozidlo pro městský provoz se základním vybavením "L1Z" je určený pro převoz požárního družstva a technického vybavení. Dále automobil může sloužit na úsek ochrany obyvatelstva, jako evakuační nebo zásobovací vozidlo.

Vozidlo je vybaveno třemi řadami sedadel, zadním přídavným výměníkem topení a klimatizace. Nechybí přední a zadní parkovací asistent a vyhřívané čelní sklo, nebo například měnič 12/230V.

Automobil je přestavěn dle vyhlášky o technických podmínkách požární techniky, je vybaven střešní LED majákovou rampou, v zadní části je umístěn další LED maják. Na přední masce jsou vestavěny LED predátory, které se dají v případě potřeby nezávisle vypnout. Prostor vozidla je osvětlen ze tří stran integrovanými LED světly do karoserie vozidla.


Přívěsný vozík Vezeko 750kg s vybavením za DA-L1Z

Jedná se o běžný nebržděný přívěsný vozík za osobní automobil s maximální povolenou hmotností 750kg. Vozík je v úpravě pro hasičské sbory, konkrétně se jedná o výbavu v podobě vysokého rámu a plachty, zadní podpěrné nohy a úložné prostory pro další vybavení.

Vozík je vybaven základní výbavou, konkrétně PPS12, elektrocentrálou s příslušenstvím, savicemi, sadou hadic B a C, proudnicemi B a C, hydrantovým nástavcem, plovoucím čerpadlem, kalovým čerpadlem a další drobnou výbavou určenou pro zásahy z volného vodního zdroje, nebo pro plnění CAS.